Структура методичної роботи ліцею
- Методичні студії:
· Вчителі початкових класів (керівник Бабіч О.Г.)
· Вчителі предметів суспільно – гуманітарного напряму (керівник Нагула О.М.)
· Вчителі предметів філологічного напряму (керівник Кисельова Л.А.)
· Вчителі предметів природничо – математичного напряму (керівник Моісеєнко І.М.)
· Вчителі предметів технологічної та фізкультурно-оздоровчої галузі(керівник Богдан В.Г.)
· Асистенти вчителів (керівник Кривчач В.О.).
З метою забезпечення можливості формувати якості умотивованого педагога, побудови індивідуальної освітньої траєкторії підвищення кваліфікації, упровадження компетентнісного підходу у освітню практику ліцею, організовано методичну роботу в залежності від мети удосконалення педагогічної діяльності.
Організаційно-методичну роботу з педагогічними працівниками ліцею в 2023/2024 навчальному році здійснювати за такими пріоритетними напрямами і проєктами:
1. Спрямувати самоосвітню педагогічну діяльність педагогічних працівників ліцею на розвиток професійних компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 ЗУ "Про освіту".
2. Пріоритетним напрямом педагогічної діяльності вчителів, вихователів, асистентів вчителів для забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти у ліцеї та філіях є створення відкритої, прозорої системи оцінювання навчальних досягнень учнів(або внесення змін у критерії, процедури, правила) у ліцеї (або у власній викладацькій діяльності) з метою стимулювання учнів до навчання.
3. Напрямами педагогічної діяльності вчителів, вихователів, асистентів вчителів як умови професійного розвитку для забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти у ліцеї можуть бути:
3.1.Технології контролю і оцінювання спрямовані на формування і розвиток ключових компетентностей.
3.2. Реалізація принципу академічної доброчесності як засіб мотивації учнів до оволодіння знаннями.
3.3.Впровадження формувального оцінювання на уроках.
3.2. Розробка уроків у 5-9 класах з реалізацією вимог навчальних програм щодо інтеграції наскрізних змістовних ліній.
3.3.Особливості оцінювання в інклюзивному навчанні, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами.
3.4. Використання інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій в освітньому процесі, створення власних інтернет-ресурсів, авторських публікацій, портфоліо за проєктом «Ліцей у смартфоні».
3.5. Викладацька діяльність у семестрово- блочній системі навчання(методика вивчення блоками).
3.6.Формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок.
3.7.Інтегровані заняття у 1-3 класах Нової української школи та інше.
Організація методичної роботи в залежності від мети удосконалення педагогічної діяльності у ІІ семестрі 2023/2024 навчального року
Мета методичної роботи | Форма методичної роботи | Січень | Лютий | Березень |
Удосконалення педагогічної техніки | Семінар, практикум | Інформаційно-цифрова компетентність вчителя. Бурлака Ю.В., | ||
Удосконалення педагогічної майстерності | Педагогічний Семінар-нарада | Оцінювання у 5-х класах Анадруцька С.І. | ||
Презентація педагогічної діяльності | 17.02.2024, 24.02.2024 | 03.03.2024, 10.03.2024 | ||
Формування педагогічної культури | Психолого-педагогічний семінар -практикум | Крохмаль Н.В., психолог | ||
Методичний семінар-практикум | Діяльність асистента вчителя | |||
Наставництво | Індивідуальне консультування | Моісеєнко І.М.-Старченко В.М. | Моісеєнко І.М.-Старченко В.М. | Моісеєнко І.М.-Старченко В.М. |
Коментарi